fredag 27. september 2019


Forretter:


Sotet brokkoli med smørsaus og brokkolikrem:
 Brokkoli sotet i pannen og servert med brokkolikrem, smørsaus og friterte potetsmuler.
Focaccia og ailoli
Min 20 pers:110,-

Nyskåret pararmaskinke:
 langtidsbakte Cherry tomater, rucola, parmesan, sylta rødløk, pinjekjerner og pesto.
 Foccacia og aioli.
Min 20 pers:125,-

Sæsarsalat med stangekylling og panchetta.
Klassisk sæsarsalat med Romano salat, Cæsar dressing, krutonger kyllingbryst og sprøstekt panchetta.
Focaccia brød og ailoli
Min 20 pers:135,-

Marinerte kamskjell:
Kamskjell marinert med lime og havsalt, servert med avokadokrem, granateple, sjalottløk, koriander og soya dressing.
Focaccia og ailoli.
Min 20 pers: 135,-

Røykt ørret Christoffer Davidsen.
Ørret røkt i ovn til 45 grader kjernetemperatur.
Med sprø rug chips, sylta beter, persillemajones og en topping av capers, sylteagurk, persille og estragon.
Focaccia og estragonsmør.
Pris: 135,-

Andebryst:
Rosa stekt andebryst med Blomkålmos smørdampet rosettkål og kryderkokte epler, ristede greskakjerner og marsalaglace.
Focaccia og estragonsmør.
Min 20pers: 145,-

Grilla sjøkreps:
Grillet sjøkreps med mango, avokado, tomat, chili, og koriander.
 Skaldyr dressing med gressløk og ørretrog. 
Foccacia og aioli.
Min 20 pers: 155,-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar