torsdag 24. mars 2011

Barnemat.

Barnemat:

Barn fortjener også og få noe de liker når det er selskap, her er en samling menyer beregnet spessielt på barn. Maten egner seg til å servere sammen med mine andre menyer fra buffet. Alle rettene er testet ut på mine to jenter og deres venner, men husk som Alma 6år sa når jeg spurte henne om råd: ”ikke glem ketchup!”

  • Pasta med kjøttboller og tomatsaus:
Kjøttboller laget på svinekjøtdeig med pastaløyfer og hjemmelaget tomatsaus.
Pris: 75kr,-

  • Pita:
Barn elsker og plukke det de liker og sette sammen sin favoritt miks og har dere f.eks tapas kan de putte litt av dette inni også om de vil.
Pitabrød, stekt kylling eller kjøttdeig, salat, agurk, mais, og revet ost.
Pris: min 4 pers: 100kr,-

  • Hamburger:
Her serveres også alt hver for seg slik at ungene kan komponere sin favoritt burger!
Hjemmelaget hamburger, burgerbrød, tomat, salat, agurk, mais, gulost, rødløk og sylteagurk.
Pris: min 4 pers: 100kr,-

  • Pølsepinsvin:
Fingermat til barn, grillpølser bakt med ketchup i butterdeig tredd på grillspyd som er stukket i en halv vannmelon!
                                                                  Pris: min 4 pers: 50kr,-

  • Melonpinsvin:
Frukt som jordbær melon, eple, druer på spyd stukket i en halv melon.
                                                                  Pris: min 4 pers: 35kr,-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar