fredag 27. september 2019


Selskapsmiddager og gryteretter.
Maten er ferdig på fat klar til og serveres ved bordet eller fra buffet.
Be om samlet tilbud om dere også ønsker forrett og dessert.


Ovnsbakt kylling:
Hel kylling marinert med rosmarin, fennikel, sitron, honing og hvitløk.
Grillet paprika, squash og fennikel.
Stekte poteter.
Pris: 198,- kr/pers min 20 pers.

Brosme med brunet soyasmør.
Ovnsbakt brosme med brunet soyasmør.
Strimlet sukkert, gulrot og nepe.
Potetmos.
Pris: 210kr/pers min 20 pers.

Kalkun med marsalasaus:  
Kalkun stekt på eget skrog.
Marsala saus
Waldorfsalat
Petis pois på fransk maner med sjalottløk, bacon og salvie.
Ovnstekte poteter.
Pris: 255,- kr/pers min 20 pers.

Brosme med skagenrøre:
Ovnsbakt brosme med klassisk saus av fløte og hvitvin med lakserogn, og reker
Dampede grønsaker.
Ovnstekte poteter.
Pris: 210kr/pers min 20 pers.
Bouef Borgignon:
Klassisk fransk biffgryte.
Okse høyrygg trekker med rødvin, sjalottløk, champignon og bacon.
Potetmos
Dampa rotgrønsaker.
Pris: 220kr/pers min 20 pers.

Entrecot med hjemmelaget bernaise.
Helstekt entrecot, hjemmelaget bernaise, stekte poteter, grillet løk og brokoli.
Min 20 pers: 235,-

Indrefilet av okse:
Okseindrefilet med karmellisert shjalotløk, ovnstekte grønsakerser, smørstektepoteterer, grønne bønner rullet i panceta, peppersaus lagd på på god kraft, rødvin fløte og grønn pepper
Min 20 pers: 298,-

Gjøkalventrecôte:
Med kremet steinsopp og kantarellsaus sautert squash, grillet fennikel og pom anna poteter. 
Min 20 pers: 325,-


Hjortefilet:
Hjort med Karamellisert fiken, maderirasuas, Pommes annapoteter og ovnsbakte grønskaer.
Min 20 pers: 340,-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar