torsdag 21. februar 2013


Supper: 
Kylling suppe opera:
Dette er en suppe som har vært veldig populær på alle kafeer jeg har jobbet helt siden jeg lærte den på Cafè Opera i Bergen. Kyllingen kokes med tomater, løk, cummin, Chili og avsluttes med en god porsjon fløte.
Serveres med focacia og aioli. 
Pris: min 20 pers. kr 150,-
Kremet fiskesuppe:
 Klassisk nors fiskesuppe kokt på god kraft og hvitvin med laks, brosme, gulerøtter, sellerirot og purre.
Serveres med focacia og smør.
Pris: min 20 pers. kr 175,- 
 
Collen skink soup:
Skotsk suppe laget med røykt torsk, poteter, purre og fløte. Lærte denne av en skotsk kjøkkensjef og den var en av bestselgerne på kafeén vi jobbet på i Bergen.
Serveres med focacia og smør.
Pris: min 20 pers. kr 150,-

Italiensk fiskesuppe:
 Tomatisert suppe med laks, brosme, blåskjell, paprika, gulrot og selleri. Smaksatt med persille, hvitvin, olivenolje, ansjos og en snert av harissa (marokkansk chilipasta).
 Serveres med foccacia brød og aioli.
Pris: min 20 pers. kr 175,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar